Czym jest blog internetowy, a czym strona internetowa?

Blog może być doskonałą metodą reklamy dla firm i instytucji. Dzieje się tak z kilku powodów.

Po pierwsze wyszukiwarki internetowe dobrze indeksują blogowe teksty. Jeżeli więc na naszej stronie pojawi się trochę dobrych, wartościowych artykułów zawierających stosownie wyselekcjonowane słowa kluczowe , a ponadto chwytliwy nagłówek, posiadamy szansę na znalezienie się bardzo wysoko w rankingach bez potrzeby pozycjonowania. Po drugie, blog z ciekawymi informacjami jest wartościowym narzędziem do budowania relacji. Ludzie czytają teksty, komentują je i udostępniają, autor na te komentarze odpowiada i tak dalej. W ten sposób grono odbiorców nieustająco się poszerza, a o to wszak chodzi. Prócz tego, dzięki komentarzom możemy wywnioskować, jakie tematy będą dla czytelników najlepiej interesujące i tym samym, w dalszej perspektywie, zwiększyć zasięg naszego bloga. Z nierzadko, wokół należycie prowadzonej strony powinna zebrać się spora grupa stałych czytelników. Przy odrobinie wysiłku zaowocuje to nawiązaniem relacji zaufania, a w efekcie korzyściami dla naszej firmy. Jak powszechnie wiadomo, ludzie chętniej kupują od tych, których znają, którym ufają i którzy wnoszą coś wartościowego do ichniejszym życia. Dodatkowa korzyścią wnoszoną przez blog internetowy będzie budowanie listy mailingowej, a to, mimo narastającej popularności facebooka, bez przerwy ma spore znaczenie. Pozwala na wysyłanie spersonalizowanych wiadomości i dalszą promocję firmy. Jedynym warunkiem jest zaoferowanie odbiorcy jakiejś interesującej informacji pod postacią przykładowo. ebooka albo filmiku.
Źródło informacji: http://turystykaipodrozeblog.wordpress.com.
Więcej informacji: http://jakdbacozdrowie.bloog.pl.


Zostaw odpowiedź

Musisz się zalogować aby móc komentować.