Dlaczego warto zadbać o marketing własnej firmy w mediach internetowych

Czy marketing internetowy wyeliminuje tradycyjne kanały marketingowe? Na to pytanie ciężko odpowiedzieć niedwuznacznie, gdyż nie wiadomo co przyniesie przyszłe dni, ale jedno co można stwierdzić to rosnąca popularność tej metody reklamowania się. Marketing w sieci posiada tę przewagę nad tradycyjnymi formami promocji, że jest tańszy i może być dużo lepiej ukierunkowany.

Tradycyjne kanały marketingowe, jak prasa, radio, telewizja posiadają własne pewne zalety i przez wiele lat pozwalały dotrzeć do milionów nabywców na całym świecie. Natomiast ichniejszym znaczenie ciut spadło wraz z rozwojem internetu, a co za tym idzie – marketingu on-line. Reklama w tradycyjnych mediach ma 2 zasadnicze wady – jest droga i trafia do wszystkich. Pozytywną cechą reklamy sieciowej jest sposobność jej dokładnego ukierunkowania na konkretną płeć, grupę wiekową czy miejsce zamieszkania. Dzięki takim rozwiązaniom niewielkie firmy nie muszą wydawać astronomicznych kwot by zostać zauważonymi. Mogą przeznaczyć zamiast tego część środków na reklamę internetową skierowaną do mieszkańców okolicy, w której się znajdują, bądź wyłącznie do kobiet albo mężczyzn jeżeli ichniejszym grupa docelowa jest ograniczona. Reklama w Internecie ma jeszcze jedną kluczową cechę – jest mierzalna. Efekty reklamy internetowej da się zmierzyć i policzyć dzięki specjalnie do tego stworzonym narzędziom. Skutkiem marketingu online może być większa liczba wejść na stronę, większy ruch na witrynie czy większa ilość zamówień złożonych drogą internetową, jeżeli reklama tyczy się sklepy onlinego czy domu wysyłkowego.

Sprawdź również: katalog stron


Zostaw odpowiedź

Musisz się zalogować aby móc komentować.